9700 Szombathely, Vereckei u. 20.               +36 20 9434 710                   info@maleducati.hu   
Dry clutch
SOUND  
» Wet clutch

MULTISTRADA

MULTISTRADA V2 2025

Motor:890 cm³, Ducati V kéthengeres, hengerenként 4 szelepes, változtatható szívószelep vezérlés, folyadékhűtéses, Euro5+
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:115,6 LE @ 10750 ford./perc, 92,1 Nm @ 8250 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Teljesen állítható 45 mm-es fordított
Futómű hátsó:Teljesen állítható monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla
Súly:199 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V2 S 2025

Motor:890 cm³, Ducati V kéthengeres, hengerenként 4 szelepes, változtatható szívószelep vezérlés, folyadékhűtéses, Euro5+
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:115,6 LE @ 10750 ford./perc, 92,1 Nm @ 8250 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus 45mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:202 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 2025

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses, Euro5+
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10750 ford./perc, 124 Nm @ 9000 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Teljesen állítható USD Marzocchi 50mm-es fordított
Futómű hátsó:Teljesen állítható Marzocchi monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla
Súly:229 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 S 2025

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses, Euro5+
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10750 ford./perc, 124 Nm @ 9000 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus USD 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo, Stroke szenzor
Futómű hátsó:Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, automata magasságállítás, kétoldalú alu lengőkar
Súly:231 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 PIKES PEAK 2025

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses, Euro5+
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10750 ford./perc, 124 Nm @ 9000 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0
Futómű hátsó:Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar
Súly:227 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 RS

Motor:1103 cm³, Desmosedici Stradale 90° V4, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, ellentétesen forgó főtengely, folyadékhűtéses, Euro5
Tengelykapcsoló:Száraz, hidraulikus működtetésú STM EVO SBK slipper
Teljesítmény:180 LE @ 12500 ford./perc, 118 Nm @ 9500 ford./per
Váz:Monocoque alumínium, Titánium segédváz
Futómű első:Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0
Futómű hátsó:Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar
Súly:211 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 RALLY

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10750 ford./perc, 121 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:227 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció: