|
|
|
|
|
|
MULTISTRADA
| MULTISTRADA V2
|
Motor: | 937 cm³, Testastretta 90°-os L-kéthengeres, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, folyadékhűtéses, Euro5 |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 113 LE @ 9000 ford./perc, 96 Nm @ 7750 ford./perc |
Váz: | Térhálós, kettősfalú acélcsőváz |
Futómű első: | Teljesen állítható Kayaba 48mm-es fordított |
Futómű hátsó: | Teljesen állítható Sachs monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla |
Súly: | 199 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V2 S
|
Motor: | 937 cm³, Testastretta 90°-os L-kéthengeres, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, folyadékhűtéses, Euro5 |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 113 LE @ 9000 ford./perc, 96 Nm @ 7750 ford./perc |
Váz: | Térhálós, kettősfalú acélcsőváz |
Futómű első: | Elektronikus Sachs 48mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo |
Futómű hátsó: | Elektronikus Sachs, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar |
Súly: | 202 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Teljesen állítható Marzocchi 50mm-es fordított |
Futómű hátsó: | Teljesen állítható Marzocchi monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla |
Súly: | 215 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 S
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo |
Futómű hátsó: | Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar |
Súly: | 218 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 S SPORT
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo |
Futómű hátsó: | Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar |
Súly: | 217 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 PIKES PEAK
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses, EURO5 |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0 |
Futómű hátsó: | Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar |
Súly: | 214 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 RS
|
Motor: | 1103 cm³, Desmosedici Stradale 90° V4, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, ellentétesen forgó főtengely, folyadékhűtéses, Euro5 |
Tengelykapcsoló: | Száraz, hidraulikus működtetésú STM EVO SBK slipper |
Teljesítmény: | 180 LE @ 12500 ford./perc, 118 Nm @ 9500 ford./per |
Váz: | Monocoque alumínium, Titánium segédváz |
Futómű első: | Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0 |
Futómű hátsó: | Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar |
Súly: | 211 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 S GRAND TOUR
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Elektronikus 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo |
Futómű hátsó: | Elektronikus , Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar |
Súly: | 231 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
| MULTISTRADA V4 RALLY
|
Motor: | 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses |
Tengelykapcsoló: | Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper |
Teljesítmény: | 170 LE @ 10750 ford./perc, 121 Nm @ 8750 ford./perc |
Váz: | Monocoque alumínium |
Futómű első: | Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo |
Futómű hátsó: | Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar |
Súly: | 227 kg |
Ár: | Érdeklődésre |
Bővebben: | Fedezd fel » |
| Színvariáció:
|
|
|