9700 Szombathely, Vereckei u. 20.               +36 20 9434 710                   info@maleducati.hu   
Dry clutch
SOUND  
» Wet clutch

MULTISTRADA

MULTISTRADA V2

Motor:937 cm³, Testastretta 90°-os L-kéthengeres, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, folyadékhűtéses, Euro5
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:113 LE @ 9000 ford./perc, 96 Nm @ 7750 ford./perc
Váz:Térhálós, kettősfalú acélcsőváz
Futómű első:Teljesen állítható Kayaba 48mm-es fordított
Futómű hátsó:Teljesen állítható Sachs monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla
Súly:199 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V2 S

Motor:937 cm³, Testastretta 90°-os L-kéthengeres, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, folyadékhűtéses, Euro5
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:113 LE @ 9000 ford./perc, 96 Nm @ 7750 ford./perc
Váz:Térhálós, kettősfalú acélcsőváz
Futómű első:Elektronikus Sachs 48mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Sachs, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:202 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Teljesen állítható Marzocchi 50mm-es fordított
Futómű hátsó:Teljesen állítható Marzocchi monoshock, kétoldalú alumínium lengővilla
Súly:215 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 S

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:218 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 S SPORT

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:217 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 PIKES PEAK

Motor: 1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses, EURO5
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0
Futómű hátsó:Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar
Súly:214 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 RS

Motor:1103 cm³, Desmosedici Stradale 90° V4, hengerenként 4 szelepes Desmodromic, ellentétesen forgó főtengely, folyadékhűtéses, Euro5
Tengelykapcsoló:Száraz, hidraulikus működtetésú STM EVO SBK slipper
Teljesítmény:180 LE @ 12500 ford./perc, 118 Nm @ 9500 ford./per
Váz:Monocoque alumínium, Titánium segédváz
Futómű első:Elektronikus Öhlins 48mm-es fordított villák TiN bevonattal, Smart EC 2.0
Futómű hátsó:Elektronikus Öhlins TTX36 monoshock, Smart EC 2.0, egyoldalú alu lengőkar
Súly:211 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 S GRAND TOUR

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10500 ford./perc, 125 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus , Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:231 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció:



MULTISTRADA V4 RALLY

Motor:1158 cm³, V4 Granturismo, V4-90°, hengerenként 4 szelepes, ellentétesen forgó főtengely, Twin Pulse gyújtás sorrend, folyadékhűtéses
Tengelykapcsoló:Nedves, hidraulikus működtetésú self-servo slipper
Teljesítmény:170 LE @ 10750 ford./perc, 121 Nm @ 8750 ford./perc
Váz:Monocoque alumínium
Futómű első:Elektronikus Marzocchi 50mm-es fordított villák, Ducati Skyhook Suspension Evo
Futómű hátsó:Elektronikus Marzocchi, Ducati Skyhook Suspension Evo, kétoldalú alu lengőkar
Súly:227 kg
Ár:Érdeklődésre
Bővebben:Fedezd fel »
Színvariáció: